Do darmowej dostawy brakuje
Checkout using your account
Ten formularz jest chroniony przez reCAPTCHA - obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usług Google apply.
Checkout as a new customer
Stworzenie konta ma wiele korzyści:


Kolekcja pralin z białej czekolady i owoców leśnych, idealna do dzielenia się lub celebrowania wyjątkowych chwil
56,99 zł


Duży zestaw dwunastu pralin piernikowych - idealny, by podzielić się ciepłem świątecznych smaków z bliskimi.
57,99 zł


Kula czekoladowa z liofilizowanymi malinami - zanurz ją w gorącym mleku, a w kilka chwil zamieni się w aksamitną, malinową gorącą czekoladę.
20,99 zł


Dubajska czekolada w malinowej odsłonie - biała czekolada z liofilizowaną maliną, o intensywnie owocowym, a jednocześnie wyrafinowanym charakterze.
47,49 zł


Rubinowa czekolada o owocowych nutach z delikatnym pismaniye - wyjątkowo lekka, a zarazem wykwintna kompozycja
52,29 zł
Przygotowaliśmy zestaw najczęściej zadawanych pytań, aby rozwiać Twoje wątpliwości. Znajdziesz tu informacje o świeżości naszych wyrobów, składnikach, opcjach prezentowych i zamówieniach specjalnych.
Najlepiej przechowywać ją w temperaturze pokojowej, w suchym, chłodnym miejscu, z dala od słońca i zapachów (np. w szafce, a nie w lodówce). Wtedy czekolada zachowuje swój idealny smak i połysk.
Zdecydowaną większość naszych przesyłek (aż 99%) dostarczamy już następnego dnia roboczego od momentu wysyłki. Robimy wszystko, aby Twoja paczka dotarła jak najszybciej i w idealnym stanie.
Zamówienia złożone do godziny 16:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia.
Jeśli złożysz zamówienie później, a zależy Ci na czasie, zadzwoń do nas! Jeśli kurier jeszcze nie odjechał, postaramy się spakować Twoją paczkę i nadać ją od razu.
Wyjątek stanowią zamówienia zawierające produkty świeże, takie jak mięso czy pieczywo, w ich przypadku wysyłka odbywa się zgodnie z harmonogramem zapewniającym świeżość.
Od czwartku dostępna jest również opcja „Paczka w weekend”, dzięki której Twoja paczka może czekać w paczkomacie już w sobotę.
Oczywiście, że tak. Wystarczy zaznaczyć potrzebę wystawienia faktury w trakcie składania zamówienia. Fakturę wysyłamy na adres e-mail podany podczas zakupów. Znajdziesz na niej wszystkie niezbędne informacje, nazwy produktów, ilości i ceny.
Bardzo nam przykro, że coś poszło nie tak. Prosimy o odwiedzenie strony https://schroniskobukowina.pl/zwroty-i-reklamacje – tam znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.
W razie problemów możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
pod numerem +48 455 450 048 oraz sklep@schroniskobukowina.pl Zrobimy wszystko, by jak najszybciej rozwiązać sytuację
Gdy tylko nadamy Twoją paczkę, wyślemy Ci e-mail z numerem przesyłki.
Dzięki niemu możesz łatwo śledzić jej drogę na stronie przewoźnika i wiedzieć dokładnie, kiedy czekolady zapukają do Twoich drzwi.