FAQ
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Kiedy otrzymam zamówienie?
Przesyłki wysyłane kurierem UPS oraz do paczkomatów InPost nadajemy od poniedziałku do piątku.
Uwaga: Produkty takie jak mięso, ser, chleb, drożdże wysyłamy od poniedziałku do czwartku, do godziny 13.00. Nie chcemy aby leżały one przez weekend w magazynach firm kurierskich.
Jaka jest waga produktów i ich data ważności?
- Data ważności i waga każdego z produktów są podane na karcie każdego z produktów.
Mam kod rabatowy, ale on nie zadziałał. Dlaczego?
- Wszystkie kody rabatowe jakie mamy działają w prosty sposób: zwykle obniżają cenę produktu o jakąś wartość. Kod rabatowy nigdy nie zadziała jednak na produkty alkoholowe oraz produkty, które już mają promocyjną cenę. Kod nie zadziała również jeżeli użyliście już w zamówieniu innego kodu rabatowego.
Czy kurier umówi się ze mną na dostawę?
- Nie. Żadna firma kurierska nie ma obowiązku umawiania się z odbiorcą paczki na konkretną godzinę dostawy. Jeżeli nie jesteście pewni czy będziecie w domu w czasie, kiedy zwykle w Waszej okolicy kurier rozwozi paczki – zamówcie dostawę do pracy, do zaprzyjaźnionego sklepu obok, do znajomych którzy zawsze są w domu; albo do paczkomatu.
Dostałem paczkę w której czegoś brakuje lub jakiś produkt jest uszkodzony. Co mam zrobić?
- Proszę odwiedzić dział reklamacje u dołu strony.
Dlaczego w paczce nie było paragonu?
- Bo nie mamy obowiązku drukowania paragonu. Korzystamy ze zwolnienia z obowiązku wystawiania paragonów bowiem każda płatność w sklepie internetowym przechodzi przez konto bankowe. W takiej sytuacji nie ma potrzeby wystawiania paragonu.
Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?
- Oczywiście, że tak. Konieczność wystawienia faktury prosimy jednak zaznaczyć w opcjach zamówienia. Faktura jest wysyłana na adres email podany przez Klienta. Na fakturze wyszczególnione są kupione pozycje wraz z ich cenami, nazwami i liczbą sztuk.
Ile trwa dostawa paczki?
- Od momentu fizycznego wysłania 99 procent paczek dociera do Klientów w ciągu jednego dnia roboczego.
Po jakim czasie od zamówienia otrzymam paczkę?
- Paczka jest wysyłana tego samego dnia jeżeli zostanie zamówiona do 13:30. Jeżeli zależy Ci na czasie i złożyłeś zamówienie później zadzwoń do nas. Jeżeli kurier jeszcze nie odjechał – postaramy się ją spakować i wysłać.
Gdzie znajdę numer przesyłki?
- Po nadaniu etykiety kurierskiej na email Klienta wysyłamy jej numer. Mając numer możecie śledzić paczkę na stronię każdego z przewoźników.
Jak długo trwa dostawa zagraniczna?
- Wszystkie wysyłki zagraniczne realizujemy firmą kurierską UPS. Im dalej od Polski – tym paczka dłużej idzie. Zwykle dostawa na terenie Europy trwa 3-4 dni robocze. Proszę pamiętać o tym, że w większości krajów europejskich kurierzy nie umawiają się na dostarczenie paczki i jest tylko jedna próba doręczenia. Każda kolejna jest dodatkowo płatna. Zamawiajcie więc paczkę pod taki adres, pod którym jesteście w porach, kiedy jeździ kurier na danym terenie