Zrób zakupy za minimum 300 zł, a otrzymasz aż 3 duże puszki najlepszej wody kokosowej za 3 grosze!

Zwroty i Reklamacje

Bez stresu. Bez drukowania.
Bez problemu.

Zdarzyło się coś nie tak? Bez obaw – przygotowaliśmy prosty i wygodny proces zwrotu lub reklamacji. Skorzystaj z naszego systemu, a cały proces zajmie Ci tylko kilka minut.

Sprawdzamy każdy produkt przed wysyłką

Pakujemy bezpiecznie i z dbałością

99% klientów nie składa reklamacji

Szybki zwrot towaru

Nie ma znaczenia, jaką metodę dostawy wybrałeś przy zamówieniu – możesz skorzystać z tego formularza zwrotu bez względu na to, czy była to dostawa InPostem, kurierem, do paczkomatu, DPD czy pocztą.

Jak to działa?

Wypełnij formularz zwrotu

Wejdź na: szybkiezwroty.pl/pl/SchroniskoBukowina Podaj imię, nazwisko i numer zamówienia.


Poczekaj na akceptację

Nasz zespół BOK sprawdzi Twoje zgłoszenie i – jeśli wszystko się zgadza – wyśle Ci kod QR lub numer nadania.

Nadaj paczkę

Użyj aplikacji InPost lub strony szybkiezwroty.pl, by odesłać produkt.
Nie musisz nic drukować – wystarczy zeskanować kod QR w paczkomacie.

Co ważne

Bez względu na to, czy Twoje zamówienie dotarło przez DPD, InPost, kuriera czy pocztę – zwrot działa tak samo prosto.

  • Działa niezależnie od firmy dostarczającej (DPD, InPost, Poczta).
  • Nie potrzebujesz konta InPost – wystarczy formularz.
  • Proces jest szybki, darmowy i wygodny.
  • Kod QR zastępuje etykietę – nic nie drukujesz.
  • Wszystko załatwisz online, bez infolinii i papierów.

Standardowy zwrot towaru

Zgodnie z prawem, masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki – bez podania przyczyny.

Co zrobić?

Spakuj produkt

Upewnij się, że produkt nie był używany i został dobrze zabezpieczony do wysyłki.

Dołącz informacje

Włóż kartkę z imieniem, nazwiskiem, numerem zamówienia i kontem do zwrotu pieniędzy (jeśli płaciłeś offline).

Odeślij paczkę na adres

Schronisko Bukowina - ZWROTY
Rondo Jana Pawła II 95, 
34-400 Nowy Targ

Koszty i zwrot środków

Koszt odesłania paczki ponosi klient – niezależnie od wybranej formy wysyłki. Po otrzymaniu i zatwierdzeniu przesyłki, dokonamy zwrotu środków w ciągu maksymalnie 14 dni na podany numer konta lub według metody pierwotnej płatności.

  • Koszt zwrotu pokrywa klient.
  • Czas zwrotu środków: maks. 14 dni.
  • Zwrot otrzymasz na konto lub przez pierwotną metodę płatności.
  • Możesz wybrać dowolną formę odesłania – nie tylko InPost.

Najczęściej zadawane pytania

Masz wątpliwości dotyczące zwrotu lub reklamacji? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania – krótko, konkretnie i bez prawniczego żargonu.

Czy często klienci dokonują zwrotów?

Zwroty? Zdarzają się rzadko – bo staramy się, żeby wszystko było jak trzeba już za pierwszym razem. Ale jeśli coś poszło nie tak, działamy sprawnie.

Czy często klienci dokonują zwrotów?

Zwroty? Zdarzają się rzadko – bo staramy się, żeby wszystko było jak trzeba już za pierwszym razem. Ale jeśli coś poszło nie tak, działamy sprawnie.

Czy często klienci dokonują zwrotów?

Zwroty? Zdarzają się rzadko – bo staramy się, żeby wszystko było jak trzeba już za pierwszym razem. Ale jeśli coś poszło nie tak, działamy sprawnie.

Czy często klienci dokonują zwrotów?

Zwroty? Zdarzają się rzadko – bo staramy się, żeby wszystko było jak trzeba już za pierwszym razem. Ale jeśli coś poszło nie tak, działamy sprawnie.

Czy często klienci dokonują zwrotów?

Zwroty? Zdarzają się rzadko – bo staramy się, żeby wszystko było jak trzeba już za pierwszym razem. Ale jeśli coś poszło nie tak, działamy sprawnie.

Czy często klienci dokonują zwrotów?

Zwroty? Zdarzają się rzadko – bo staramy się, żeby wszystko było jak trzeba już za pierwszym razem. Ale jeśli coś poszło nie tak, działamy sprawnie.

Czy często klienci dokonują zwrotów?

Zwroty? Zdarzają się rzadko – bo staramy się, żeby wszystko było jak trzeba już za pierwszym razem. Ale jeśli coś poszło nie tak, działamy sprawnie.

Czy często klienci dokonują zwrotów?

Zwroty? Zdarzają się rzadko – bo staramy się, żeby wszystko było jak trzeba już za pierwszym razem. Ale jeśli coś poszło nie tak, działamy sprawnie.

Masz jeszcze pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi, której szukasz?
Napisz do naszego zespołu – chętnie pomożemy!