Zwroty i Reklamacje

Bez stresu. Bez drukowania. Bez problemu.

Zdarzyło się coś nie tak? Bez obaw – przygotowaliśmy prosty i wygodny proces zwrotu lub reklamacji. Skorzystaj z naszego systemu, a cały proces zajmie Ci tylko kilka minut.

Sprawdzamy każdy produkt przed wysyłką

Pakujemy bezpiecznie i z dbałością

99% klientów nie składa reklamacji

Szybki zwrot towaru

Nie ma znaczenia, jaką metodę dostawy wybrałeś przy zamówieniu – możesz skorzystać z tego formularza zwrotu bez względu na to, czy była to dostawa InPostem, kurierem, do paczkomatu, DPD czy pocztą.

Jak to działa?

Wypełnij formularz zwrotu

Wejdź na: szybkiezwroty.pl/pl/SchroniskoBukowina Podaj imię, nazwisko i numer zamówienia.


Poczekaj na akceptację

Nasz zespół BOK sprawdzi Twoje zgłoszenie i – jeśli wszystko się zgadza – wyśle Ci kod QR lub numer nadania.

Nadaj paczkę

Użyj aplikacji InPost lub strony szybkiezwroty.pl, by odesłać produkt.
Nie musisz nic drukować – wystarczy zeskanować kod QR w paczkomacie.

Co ważne

Bez względu na to, czy Twoje zamówienie dotarło przez DPD, InPost, kuriera czy pocztę – zwrot działa tak samo prosto.

  • Działa niezależnie od firmy dostarczającej (DPD, InPost, Poczta).
  • Nie potrzebujesz konta InPost – wystarczy formularz.
  • Proces jest szybki, darmowy i wygodny.
  • Kod QR zastępuje etykietę – nic nie drukujesz.
  • Wszystko załatwisz online, bez infolinii i papierów.

Standardowy zwrot towaru

Zgodnie z prawem, masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki – bez podania przyczyny.

Co zrobić?

Spakuj produkt

Upewnij się, że produkt nie był używany i został dobrze zabezpieczony do wysyłki.

Dołącz informacje

Włóż kartkę z imieniem, nazwiskiem, numerem zamówienia i kontem do zwrotu pieniędzy (jeśli płaciłeś offline).

Odeślij paczkę na adres

Schronisko Bukowina - ZWROTY
Rondo Jana Pawła II 95, 
34-400 Nowy Targ

Koszty i zwrot środków

Koszt odesłania paczki ponosi klient – niezależnie od wybranej formy wysyłki. Po otrzymaniu i zatwierdzeniu przesyłki, dokonamy zwrotu środków w ciągu maksymalnie 14 dni na podany numer konta lub według metody pierwotnej płatności.

  • Koszt zwrotu pokrywa klient.
  • Czas zwrotu środków: maks. 14 dni.
  • Zwrot otrzymasz na konto lub przez pierwotną metodę płatności.
  • Możesz wybrać dowolną formę odesłania – nie tylko InPost.

Najczęściej zadawane pytania

Masz wątpliwości dotyczące zwrotu lub reklamacji? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania – krótko, konkretnie i bez prawniczego żargonu.

Kiedy otrzymam zamówienie?

Przesyłki wysyłane kurierem UPS oraz do paczkomatów InPost nadajemy od poniedziałku do piątku. 
Uwaga: Produkty takie jak mięso, ser, chleb, drożdże wysyłamy od poniedziałku do czwartku, do godziny 13.00. Nie chcemy aby leżały one przez weekend w magazynach firm kurierskich.

Jaka jest waga produktów i ich data ważności?

- Data ważności i waga każdego z produktów są podane na karcie każdego z produktów.

Mam kod rabatowy, ale on nie zadziałał. Dlaczego?

Wszystkie kody rabatowe jakie mamy działają w prosty sposób: zwykle obniżają cenę produktu o jakąś wartość. Kod rabatowy nigdy nie zadziała jednak na produkty alkoholowe oraz produkty, które już mają promocyjną cenę. Kod nie zadziała również jeżeli użyliście już w zamówieniu innego kodu rabatowego.

Czy kurier umówi się ze mną na dostawę?

Nie. Żadna firma kurierska nie ma obowiązku umawiania się z odbiorcą paczki na konkretną godzinę dostawy. Jeżeli nie jesteście pewni czy będziecie w domu w czasie, kiedy zwykle w Waszej okolicy kurier rozwozi paczki – zamówcie dostawę do pracy, do zaprzyjaźnionego sklepu obok, do znajomych którzy zawsze są w domu; albo do paczkomatu.

Dostałem paczkę w której czegoś brakuje lub jakiś produkt jest uszkodzony. Co mam zrobić?

Proszę odwiedzić dział reklamacje u dołu strony tutaj

Dlaczego w paczce nie było paragonu?

Bo nie mamy obowiązku drukowania paragonu. Korzystamy ze zwolnienia z obowiązku wystawiania paragonów bowiem każda płatność w sklepie internetowym przechodzi przez konto bankowe. W takiej sytuacji nie ma potrzeby wystawiania paragonu.

Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?

Oczywiście, że tak. Konieczność wystawienia faktury prosimy jednak zaznaczyć w opcjach zamówienia. Faktura jest wysyłana na adres email podany przez Klienta. Na fakturze wyszczególnione są kupione pozycje wraz z ich cenami, nazwami i liczbą sztuk.

Ile trwa dostawa paczki?

Od momentu fizycznego wysłania 99 procent paczek dociera do Klientów w ciągu jednego dnia roboczego.Zwroty? Zdarzają się rzadko – bo staramy się, żeby wszystko było jak trzeba już za pierwszym razem. Ale jeśli coś poszło nie tak, działamy sprawnie.

Po jakim czasie od zamówienia otrzymam paczkę?

Paczka jest wysyłana tego samego dnia jeżeli zostanie zamówiona do 13:30. Jeżeli zależy Ci na czasie i złożyłeś zamówienie później zadzwoń do nas. Jeżeli kurier jeszcze nie odjechał – postaramy się ją spakować i wysłać. 

Gdzie znajdę numer przesyłki?

Po nadaniu etykiety kurierskiej na email Klienta wysyłamy jej numer.  Mając numer możecie śledzić paczkę na stronię każdego z przewoźników.

Jak długo trwa dostawa zagraniczna?

Wszystkie wysyłki zagraniczne realizujemy firmą kurierską UPS.  Im dalej od Polski – tym paczka dłużej idzie. Zwykle dostawa na terenie Europy trwa 3-4 dni robocze. Proszę pamiętać o tym, że w większości krajów europejskich kurierzy nie umawiają się na dostarczenie paczki i jest tylko jedna próba doręczenia. Każda kolejna jest dodatkowo płatna. Zamawiajcie więc paczkę pod taki adres, pod którym jesteście w porach, kiedy jeździ kurier na danym terenie

Masz jeszcze pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi, której szukasz?
Napisz do naszego zespołu – chętnie pomożemy!